Sunday, August 10, 2008

15 keluarga di Sg. Limau terima bantuan baiki rumah

Seramai 15 keluarga di sekitar Sungai Limau telah menerima bantuan membaiki rumah hasil dari derma dan sumbangan orang ramai melalui Tabung Kemasyarakatan Jerai yang dikendalikan oleh Pusat Khidmat Masyarakat Parlimen Jerai.

Jumlah keseluruhan bantuan bagi fasa pertama adalah berjumlah RM35,000 yang melibatkan kerja-kerja menggantikan bumbung rumah, pembinaan dapur dan bilik air serta kerja-kerja membaiki rumah yang telah uzur.

Tabung Kemasyarakatan Jerai dilancarkan baru-baru adalah bertujuan untuk mengumpul dana bagi membantu mereka yang memerlukan di Parlimen Jerai. Segala sumbangan yang diterima akan digunakan dan diuruskan sebaik-baiknya untuk membantu masyarakat yang daif dan memerlukan pertolongan.

Pada masa ini, Tabung Kemasyarakatan Jerai sedang giat mengumpul dana untuk bantuan hari raya yang akan tiba tidak lama lagi. Sokongan dari penderma yang budiman amat dialu-alukan untuk mengisi tabung bantuan hari raya ini.

Derma dan sumbangan boleh disalurkan ke akaun BIMB - 02084010027723 PUSAT KHIDMAT WAKIL RAKYAT PARLIMEN JERAI atau melalui cek dan dihantar ke Pusat Khidmat Wakil Rakyat Parlimen Jerai, No. 2D Arked Majlis Daerah Yan, 08800 Guar Chempedak, Kedah.


Lawatan YB Ustaz Firdaus Jaafar ke rumah penerima bantuan memperbaiki rumah di sekitar Sungai Limau

No comments: