Tuesday, September 16, 2008

BPR hargai, berterima kasih atas keprihatinan Pemuda PAS

PUTRAJAYA, 17 Sept (Hrkh) - Badan Pencegah Rasuah (BPR) menghargai dan berterima kasih atas kunjungan dan keprihatinan Dewan Pemuda PAS yang melakukan lawatan semalam.
Timbalan II Ketua Pengarah BPR, Dato' Zakaria Jaafar yang menerima kunjungan rombongan Dewan Pemuda PAS Pusat petang semalam melahirkan penghargaan atas kepeihatinan dewan pemuda terhadap peranan yang dimainkan oleh BPR.
Rombongan yang diketuai oleh Ketua Pemudanya, Salahuddin Ayob telah meluangkan masa lebih dua jam untuk berbincang bersama-sama dengan BPR dengan memberikan pelbagai cadangan sertai membangkitkan beberapa isu yang berkaitan dengan badan tersebut.
Turut hadir sama dalam rombongan tersebut adalah Naib Ketua Pemuda PAS, Azman Shapawi; Setiausahanya, Ahmad Sabki; Ketua Penerangan Pemuda, Suhaizan Kaiat; anggota Exconya, Khairul Faizi, Mohd Adram , Ustaz Mohd Firdaus, Kamaruzaman dan Pegawai Medianya, Safarizal Salleh.
Sebelum perbincangan pihak pemuda telah dibawa melawat di bilik pameran BPR.
Salahudin dalam ucapannya mengharapkan, harapan yang sangat besar kepada BPR supaya dapat memberi khidmat dengan lebih baik, kerana BPR berperanan besar di dalam menjaga kestabilan negara kita.
Sementara itu, Pihak BPR juga mengharapkan sokongan dan kerjasama daripada Parti PAS di dalam melaksanakan amanah pencegahan rasuah di negara ini.
Dato' Zakaria mewakili BPR berterima kasih di atas kunjungan Pemuda PAS dan berharap perbincangan susulan bagi membincangkan isu-isu semasa yang berkaitan dengan BPR dapat diadakan lagi selepas ini.

No comments: